Vilken leveranstid har ni?
Vanligen har du din beställning inom ca 2-3 vardagar efter att du lagt din order hos oss. Undantag gäller för beställningsvaror. Se nedan.
Jag vill returnera hela/delar av min beställning!
Öppet köp gäller i 14 dagar efter att du mottagit din försändelse. Om du vill göra en retur kontaktar du oss på [email protected] och uppger namn och ordernummer. Vi mejlar ut en retursedel till dig som kan skrivas ut och fästas på ditt paket. Returfrakten kostar 49 SEK. Glöm inte att bifoga det returkort som följde med din order tillsammans med din retur så vi kan identifera vem paketet kommer ifrån!
Kan jag lägga till varor i min beställning?
Om du valt fakturabetalning och din order ännu inte skicakts från oss kan vi addera produkter till din beställning. Kontakta oss då på [email protected] så fort som möjligt så hjälper vi dig med detta! Vi kan tyvärr inte lägga till produkter i beställningar som redan är betalda med kort/direktbetalning. Det du isåfall kan göra är att lägga en ny order i shopen på de varor du vill lägga till och därefter kontakta oss på [email protected] så samfraktar vi dina beställningar om din första order inte redan skickats från oss.
Kan jag ta bort varor i min beställning?
Du kan efter kontakt med oss ta bort varor i din beställning så länge din order inte är behandlad hos oss. Vi kan tyvärr inte ta bort varor från en order som redan är packad!
Produkten jag vill köpa är slut i lager, när kommer den in igen?
En produkt som sålt slut kommer vanligen in i lager igen inom kort. Du kan bevaka produkten genom att ange din e-post och får då automatiskt ett mejl så snart vi uppdaterat vårt lagersaldo.
Det är fel i min beställning!
Kontakta kundtjänst på order@myperfectday.se och beskriv vad som blivit fel så lovar vi att göra vi vårt allra bästa för att hjälpa dig så fort som möjligt för att komma tillrätta med felet!
En produkt i min beställning är skadad!
Vi gör alltid vårt yttersta för att varorna i ert paket ska vara väl emballerade. Ibland skadas dock varor under leveransens gång och vid ett skadeärende är det bra om du som kund så snart du upptäckt skadan kontaktar oss. Är en produkt skadad alternativt ej håller måttet vid användning och en reklamation ska göras är du välkommen att kontakta oss på [email protected] med ditt ordernummer samt bifogad bild på den skadade varan där det framgår vad som är fel, så kan vi enkelt hantera din reklamation på bästa sätt.
Vad gäller för beställningsvaror?
Beställningsvaror har ca 3 veckors leveranstid. Beställningsvaror är stolsöverdrag, stolsrosetter, tygdukar och tygservetter och den utökade leveranstiden framgår tydligt av produktbeskrivningen. Vi har inte öppet köp på beställningsvaror då dessa är tillverkade utifrån varje enskild kunds beställning.
Det sitter i detaljerna. I alla fall om du frågar oss på My Perfect Day. Här i vår webshop hittar du dekorationer och detaljer för bröllop, kalas, baby shower, dop och andra festliga tillfällen!