Vanliga frågor

 

Vilken leveranstid har ni?
Vanligen har du din beställning inom ca 2-3 vardagar efter att du lagt din order hos oss. Undantag gäller för beställningsvaror. Se nedan. 

 

Jag vill returnera hela/delar av min beställning!
Öppet köp gäller i 14 dagar efter att du mottagit din försändelse. Har du ångrat dig och vill skicka tillbaka produkter går detta bra att göra till oss på nedanstående adress:

My Perfect Day AB
Gräsdalsgatan 4
65343 Karlstad

Fyll i och bifoga orderns medföljande returkort så vi kan se varifrån returen kommer. Om du inte har kvar ditt returkort kan du skicka med en lapp med namn, ordernummer, e-post och/eller telefonnummer som angetts vid beställning. Produkter skall returneras i oförändrat skick och i originalförpackning. Returer sker på egen bekostnad.

 

Kan jag lägga till varor i min beställning?
Om du valt fakturabetalning och din order ännu inte skicakts från oss kan vi addera produkter till din beställning. Kontakta oss då på [email protected] så fort som möjligt så hjälper vi dig med detta! Vi kan tyvärr inte lägga till produkter i beställningar som redan är betalda med kort/direktbetalning. Det du isåfall kan göra är att lägga en ny order i shopen på de varor du vill lägga till och därefter kontakta oss på [email protected] så samfraktar vi dina beställningar om din första order inte redan skickats från oss. 

 

Kan jag ta bort varor i min beställning?
Du kan efter kontakt med oss ta bort varor i din beställning så länge din order inte är behandlad hos oss. Vi kan tyvärr inte ta bort varor från en order som redan är packad!
 

Produkten jag vill köpa är slut i lager, när kommer den in igen?
En produkt som sålt slut kommer vanligen in i lager igen inom kort. Du kan bevaka produkten genom att ange din e-post och får då automatiskt ett mejl så snart vi uppdaterat vårt lagersaldo. 

 

Det är fel i min beställning!
Kontakta kundtjänst på order@myperfectday.se och beskriv vad som blivit fel så lovar vi att göra vi vårt allra bästa för att hjälpa dig så fort som möjligt för att komma tillrätta med felet!


En produkt i min beställning är skadad! 
Vi gör alltid vårt yttersta för att varorna i ert paket ska vara väl emballerade. Ibland skadas dock varor under leveransens gång och vid ett skadeärende är det bra om du som kund så snart du upptäckt skadan kontaktar oss på [email protected] Ange namn, ordernummer och bifoga en bild på skadan som reklamationsunderlag. 

 

Vad gäller för beställningsvaror?
Beställningsvaror har ca 3 veckors leveranstid. Beställningsvaror är stolsöverdrag, stolsrosetter, tygdukar och tygservetter och den utökade leveranstiden framgår tydligt av produktbeskrivningen. Vi har inte öppet köp på beställningsvaror då dessa är tillverkade utifrån varje enskild kunds beställning.

Kontakt

Om oss

Info